
Després de les activitats el grup es va unir a la manifestació, que va ser molt divertida, amb la participació d’una batucada i animada per la gent del carrer. Estem orgullosxs de participar en una activitat plantejada per un poble menut que demostra que l’esforç de la visibilitat fa una societat més acolorida.
La següent activitat arribarà al setembre. Fins prompte!