El Club Esportiu LGTB+ Samarucs València, amb el qual Lamdba col·labora des de fa anys de manera constant i propera, organitza el torneig esportiu internacional i multidisciplinari JOCS TARONJA 2018 del 2 al 4 de març.
Aquesta nova edició dels JOCS TARONJA oferirà trobades esportives de les següents disciplines: escacs, esgrima (també adaptada), futbol, natació, ‘quidditch’, tennis, Voley i Voleyplaya.
Així mateix, enguany l’organització del torneig oferirà a les persones participants una sèrie d’activitats complementàries perquè, a més de gaudir de l’esport, puguen conèixer els espais naturals de la província de València mitjançant, per exemple, una ruta per la Devesa organitzada per la secció de Muntanyisme de Samarucs.
Entre les principals esdeveniments que es viuran durant els quatre dies de competició estarà l’acte d’obertura dels JOCS TARONJA, el lliurament dels packs de benvinguda, el sopar de lliurament dels premis, la festa de clausura, algun ‘brunch’ i, com no podia ser d’una altra forma, la visita a una ‘mascletá’.
Aquest projecte es realitza amb el suport del Ajuntament de València, la Diputació de València, la Fundació Esportiva Municipal de València, Turisme València i la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana.
Pots INFORMAR-TE amb més detall del programa del torneig a través de la web de Samarrucs i INSCRIURE’T punxant ací.