Mani de l’Orgull LGTBIAQ+ a València
Sota el lema Pels teus drets, actua!, marxarem enguany en la manifestació de l’Orgull 2026.
L’Orgull és molt més que una data: és memòria, comunitat i lluita compartida. Un recordatori de tot el que hem construït juntes… i tot el que tenim per defensar.
Tornem als carrers amb més força, més xarxa i més ganes de fer sentir la nostra veu.
Partirem a les 19:30 h de l’Albereda, des del pont de l’Exposició, fins a la plaça de l’Ajuntament on es llegirà el Manifest de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026
Animem la societat valenciana a implicar-se i a defensar els drets de totes, totis i tots. No et quedes al marge!