Hui Lambda està de dol. Ens hem assabentat que el nostre company de lluita i una de les primeres persones al capdavant de Lambda, Fernando Lumbreras, ha estat trobat mort a sa casa.
Totes les persones que conformem Lambda i treballem en la lluita pels drets LGTBI estem consternades i profundament tristes per la seua pèrdua.
El treball que va realitzar Fernando al llarg de la primera etapa de Lambda va ser fonamental. Va establir les bases del que és hui en dia.
Sense recursos, sense suport, sense institucions que li donaren recolzament, ell al capdavant d’un xicotet grup de persones començaren a lluitar pels drets LGTBI. Ell va donar la cara com a persona visible en una època en què ser visible com a gai et podia donar molts problemes i ell va tindre el valor de ser visible.
Des de Lambda, hui, volem per damunt de tot recordar i fer honor al gran treball que Fernando va fer pels drets LGTBI.
Com a germà de lluita, sempre et tindrem en la memòria.